1

Pardus'u seviyorum..

Posted by museboi on 15:15 in , ,

Gizli bir nedenden dolayı pardusu daha bir sever oldum,ama olmaz hişşt dinleyenler var..Pardusu seviyorum gerisi önemli mi?Bugün pardus sorun listemdekileri forumda araştırıp bulamadıklarımda başlık açmakla yetindim..
masaüstü değişimim:her güne bir masaüstü yaptım ayrı arkaplanlarda değişik,pazartesi 1. masaüstü>yeni knote>adını pazartesi olarak değiştiriyorum>böylece notdefterlerimi her açışta masaüstü değişmeyecek ,fazla mı abartıyorum acaba diye düşündüm bir ara ama yok düzen benim için her şey demek..

neyse neden 6 gün,pazar gününü plan yapmadan gönlümce yaşamayı tercih ediyorum o yüzden,kolay gelsin,umarım şöyle güzel bir compiz videosuyla karşılarım sizi bir sonraki yazıda,ne de olsa artık xvidcap kullanmayı da biliyorum..

1 Comments


ben de pardusu seviyorum:)

Yorum Gönder

Haftanın Videosu

Copyright © 2009 Özgürlük İçin Linux All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.