0

Metin Dosyası~ isimli yedek dosyaları

Posted by museboi on 05:43 in , , , ,
Pardus'u kullanmaya ilk başladığım zamanlarda canımı sıkan meselelerden ilki
metin belgelerimin benden habersiz yedeklerini almasıydı,not derterlerini genellikle masaütünde günlük yapılacak işler ve notlar tutmak için kullanırım,masaüstü temizliği de benim için ayrı bir önem taşır.Bu yüzden masaüstümde not defterlerimin sayısı kadar yedek hiç hoşuma gitmemişti,silmek zorunda kalıyordum,önce bu sorundan kurtulmalıydım ve pardus forumunda bir araştırma yaptım ve çözümü bulup bu sorundan kurtuldum.Bence bu özelliğinin ön tanımlı olmaması gerekirdi..

İşte çözüm:

Kwriter'i(herhangi bir metin dosyası) açın ve Ayarlar/Düzenleyiciyi yapılandır/Aç
Kaydet/Kaydederken Yedekle kısmındaki yerel dosyaların önündeki
çentiği kaldırın ve tamam deyip çıkın..

27 aralık 2007 tarihli güncelleme:

yukarıda anlattığımın şöyle bir dezavantajı var eğer sistem dosyalarıyla kodlarla fazla uğraşıyorsanız,otamatik yedeklemeyi de devreden çıkarmış oluyorsunuz,belirtiyim dedim..

0 Comments

Yorum Gönder

Haftanın Videosu

Copyright © 2009 Özgürlük İçin Linux All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.