0

Firefox'ta anlamadığım bir sorun

Posted by museboi on 01:28


Müzik dinlerken firefox'la internette gezerken fan hiç susmuyordu.İçgüdüsel bir şekilde bunun firefox'tan kaynaklandığını düşündüm ve operayı yükledim şu anda onu kullanıyorum ve 10 dk'dır fan devreye girmedi..top komutu çıktılarını buraya koyuyorum(firefox öncesi ve sonrası cpu kullanımlarına dikkat).Firefox'u çok seviyorum eklentileri falan vazgeçilmez benim için(fast video downloader,screen grab,taboo,adblock vs. vs.)Bilen birileri yardım edebilir umuyorum..

27 aralık 2007 tarihli güncelleme :Güncellemeler sonrası artık eskisi kadar kasmıyor ama yine sisteme çok yüklendiği aşikar,en azından diğer alternatiflerine göre..

0 Comments

Yorum Gönder

Haftanın Videosu

Copyright © 2009 Özgürlük İçin Linux All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.