0

Amarok'ta ses kesintileri

Posted by museboi on 08:38 in , , , , ,
Bu sorunumu forumda hallettim yazışmaları aynen aktarıyorum..

Ben:
Amarok'ta müzik dinlerken eğer başka bir program açarsam ses kesintiye uğruyor ve çok rahatsız edici..Sistemden bir şekilde amarok'a ayrılan bellek miktarını falan arttırmak gerek sanırım ama nasıl yapacağımı bilmiyorum..İnternette sörf yaparken müziğin sürekli takılması beni deli ediyor..LÜtfen yardım..

X:

Şunu bir dener misin?
Tasma>>Ses ve Çokluortam>>Ses Sistemi>>Genel>>Ses tampon miktarını en sağ tarafa çek.
Tasma>>Ses ve Çokluortam>>Ses Sistemi>>Donanım da iki yönlü seçili olsun

Ben:
ordan ayarlamak aklıma gelmemişti ama zaten dediğin gibi seçili durumda tampon ayarı sonda ve iki yönlü de seçili durumda..

benim aklıma sistem izleyiciden (KsysGuard ) iyileştirme yapmak geldi ama o pencerede nasıl root olunur bilmiyorum,bütün tabları inceledim ama bulamadım..

X:

kdesu ksysguard(konsolda yazıyorsunuz bunu)
Bende de pardus ilk sürümlerinde aynı şey oluyordu ana kart değiştirkten sonra düzeldi.

Ben:
denedim ve ancak -3 te kesintiler ortadan kalktı(artık müzik dinlerken firefox açtığımda kesinti olmuyor)

conqurer sistemi daha az kasıyor,conquer kullanıyorsanız daha düşük bir iyileştirme işe yarayabilir..

bir de firefox'u boş sayfa olarak açılacak şekilde ayarlamak gerek,yoksa ses kulak tırmalayıcı bir şekilde rahatsız ediyor,ama bu sorun sonrası anladım ki firefox windostaki firefoxdan daha fazla kasıyor,aynı sürüm olmasına rağmen bunun neden kaynaklandığını anlamıyorum..

0 Comments

Yorum Gönder

Haftanın Videosu

Copyright © 2009 Özgürlük İçin Linux All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.