0

Ekran Koruyucular'ı Silmek ve Virtualbox

Posted by museboi on 15:17 in , , , ,
Bugün, hiç kullanma gereksinimi duymadığım ekran koruyucuların hepsini sildim,siz tabiki kullanıyorsanız ,ancak yüzlerce ekran koruyucunun gereksiz olduğunu düşünüp, sadece sevmediklerinizi silebilirsiniz..Bu konuda yine forumdan yararlandım..

İzlediğim yol :pardus menüsü>sistem>daha fazla uygulama>dosya yöneticisi-yetkili kullanıcı

adres satırına /usr/kde/3.5/share/applnk/System/ScreenSavers yolunu yazıyoruz ve ordan silme işlemini rahatlıkla yapabiliyoruz,silme işlemi sonrası dosyalar tamamiyle siliniyor,o yüzden emin değilseniz önce yedek alabilirsiniz,size kalmış,yani şunun için söylüyorum,ben silince çöp kutusuna gidiyor sandım ama tamamiyle siliyor..

güncelleme:30 aralık 2007 Sanırım benim sildiklerim sadece kısayollarıydı ,bu bağlantıdan ekrankoruyucular hakkında bilgi alabilirsiniz,kullandığım kaynak burası.

Bugünkü 2. icraatım daha önce kurduğum virtualbox(depoda var) ile denemeler yapmak oldu,öncelikle windowsu kurdum,çünkü henüz windowstan tam anlamıyla kopamadığım için ihtiyacım olduğunda en azından pardusumu kapamak zorunda kalmıcam.Virtual box hakkında şu bağlantıdan istemediğiniz kadar ayrınıtılı bilgi alabilirsiniz..

0 Comments

Yorum Gönder

Haftanın Videosu

Copyright © 2009 Özgürlük İçin Linux All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.