0

Diğer disk bölümlerimi görmüyor..

Posted by museboi on 06:33 in , , , , ,
Pardus diğer disk bölümlerimi ne yazık ki bir türlü görmüyordu,çeşitli kaynaklardan ve pardus forumundaki araştırmalarım sonucunda öğrendimki bilgisayarımda kurulu olan diğer iişletim sistemi windows'u normal bir şekilde kapatmadığım için bu sorun kaynaklanıyor..Windows'un en sevdiğim özelliklerinden biri buydu,hazırda beklet olayının sorunsuz çalışması bilgisayarımı 10 sn de kapatıp açmamı sağlıyordu ve bir sorunla karşılaşmamıştım,ne yazık ki bu özellik pardusta sorunsuz çalışmıyor,güncellemelerden sonra tekrar denicem belki düzeltilmiştir..

Sonuç:Windowsu normal bir şekilde kapatmazsanız pardus'ta windows ve diğer bağlı diskleri görme konusunda sıkıntı yaşarsınız.Şu an için beni pardusa bağlayan en büyük etken sınırsız özelliştirilebilme seçeneği,şu an için diyorum çünkü öğrendikçe windowstan kesinlikle üstün olduğunun farkına varıyorum.Tabi bazen pardusu diskin küçük bir bölümüne swapsiz kurduğumu unutup haksızlık ettiğim de oluyor :)

0 Comments

Yorum Gönder

Haftanın Videosu

Copyright © 2009 Özgürlük İçin Linux All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.