2

Windows Üzerinde Ubuntu -2. yazı

Posted by museboi on 05:18 in , ,
5.edit: windows üzerinden denildiği gibi ekle kaldır yolunu izleyerek kaldırdığım halde hala ilk açılışta windows mu ubuntu mu diye soruyor,sinir bozucu ,bunu halletmem gerek..

4.edit:
Windows üzerinden ubuntu denemelerime son veriyorum ,ayrı bir disk bir bölümüne kurdum,arada karşılacağım sorunlar bakımdan bir fark olacağını sanmıyorum,o yüzden artık arka arkaya 2 grub'a gerek yok,kaldırıyorum ,kurulum ve sonrasında bir problem yaşamadım..Kurmak isterseniz çekinmeyin..Ben farklı bölümlere başka sistemlerde yükleyip denediğim için arka arkaya 2 grub çıkıyor ,hem bunu ortadan kaldırmak hem de diskimde yer açmak için siliyorum ,yanlış anlaşılmasın lütfen..Ubuntu hakkındaki paylaşımlarım elbette devam edecek,keyifli günler..


3.edit:Dropbox'ı şimdilik web arayüzünden kullanıyorum,ama sorunu ubuntu.tr forumuna yazdım ,yardım bekliyorum..


2.edit:
Gayet güzel kuruldu ancak nedense açılmıyor :(

1.edit :Deneme amaçlı olduğu için fazla program kurmak istemiyorum ,mevcut programları tanımaya çalışacağım genellikle..Ama senkronizasyon ve harddiskte biraz yer açabilmek için ubuntuda dropbox kurmaya çalışıyorum..

Deb paketi mevcut https://www.getdropbox.com/install?os=lnx bu linkten indirip deneyebilirsiniz..

2 Comments


Kurulum işleminden sonra mı açılmadı? Uygulamalar > İnternet > Dropbox kısayolundan çalıştırmayı denediniz mi?


Evet denedim Nuri ,hatta konsoldan da denedim,hata veriyor ,verdiği hata satırlarını foruma yazmıştım ,henüz bir sonuca ulaşamadım ,takip etmek istersen ubuntu forum başlığına göz atabilirsin..
http://forum.ubuntu-tr.org/index.php/topic,8338.15.html

ilgilendiğin için teşekkür ederim..

Yorum Gönder

Haftanın Videosu

Copyright © 2009 Özgürlük İçin Linux All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.