0

Pardus Yeniden

Posted by museboi on 13:31 in ,

Bugün Ubuntu 9.04 sürümüne geçmeye karar vermiştim.Ama neye niyet neye kısmet Pardus 2008 kurdum ve kullanmaktayım.Yazdırdığım ubuntu cd'lerinin hepsi hatalı çıktı ,nedenini çözemedim ama sonunda pes ettim ve bir kenarda öylece bekleyen pardus 2008'i denedim ve sorunsuz kuruldu..Pardusta cd hata sınaması standart olarak var yani hata sınaması yapmadan kuruluma geçemiyorsunuz..Ubuntuda ise bu bizim tercihimize bırakılmış,tabi böyle olunca sabırsız bünyeler için büyük tehlike arz ediyor..Benden size bir öneri disk (cd) hata sınamalarını yapmadan kuruluma geçmeyin yoksa bende olduğu gibi kurulumun yarısında hata ile karşılaşabilir ve önyükleyeciniz de henüz yüklenmediği için windowsunuzu da açamazsınız,açmak için mbr tamiri vs. gibi yöntemler var ama hiç yoktan uğraştırır..O yüzden 5 dakika bile sürmeyen cd hata sınamasını es geçmeyin derim..Ubuntuya çok çabuk alışmıştım,menülerini windowstaki menülere nasıl aşinaysam o derece adapte olmuştum ve çok hızlıydı sanki :)) ve tabi kurulum sonrası sorunsuz bir compizin hazır oluşu ve sürüm güncelleme özelliği ve bunun gibi birçok artısı.. Belki bir de ubuntu kurarım yakın bir zamanda :) 3 tane işletim sistemim olur fena mı ? Bir de usb flashtan sistem kurulumu öğrenmem gerek ,cd okuyucum pek iyi durumda değil ,hatta ubuntuyu usb'ye kurup o şekilde deneyebilirim..Şimdilik pardus 2008 ile yola devam..

0 Comments

Yorum Gönder

Haftanın Videosu

Copyright © 2009 Özgürlük İçin Linux All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.