0

Ubuntu'nun Windows Üzerine Kurulumu

Posted by museboi on 15:26 in , ,

Eğer ubuntuyu denemek isterseniz ama disk bölümleme vs. gibi konularda hiç bir bilginiz yoksa ( ki aslında kurulum esnasında türkçe olarak da gayet anlaşılır bir şekilde bahsediliyor ) ve disk biçimlendirme olayının adı bile sizi denemekten alıkoyuyorsa,ubuntu buna da bir çare bulmuş ,eğer 3 gb boş alanınız varsa tıpkı bir program gibi windowsun için kurulum yapıp kaldırabiliyorsunuz..Ben şu anda test amaçlı kurdum ve gayet sorunsuz çalışıyor ve şu anda bu bloga Ubuntudan erişiyorum..Eğer siz de denemek isterseniz işte çok kolay adımlar :

1. windows xp açıkken kurulum cd'sini takın.

2.Otamatik devreye girecek..

3.Windows içine ubuntu kurulum seçeneğiyle kalan kısımları türkçe olarak rahatlıkla halledebilirsiniz..

Bende ilk kurulum sonrası klavye sorunu yaşadım ,onu da klavye ayarlarından usa 'yi kaldırıp türkiye 'yi ekleyerek çözdüm..

Korkmayın ,deneyin,ubuntuya ,linux'a ve açık kaynak dünyasına bir şans verin..
Eğer minimum 3 gb boş yeriniz varsa daha ne bekliyorsunuz.. :)) Buyrun son sürümü indirmeye başlayın..

Henüz kişiselleştirmeye vakit bulamadım ,o yüzden bu kadar sade görünüyor ,ubuntu kullanmaya başlayınca vazgeçemeyeceksiniz..

0 Comments

Yorum Gönder

Haftanın Videosu

Copyright © 2009 Özgürlük İçin Linux All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.