0

Bugün Ubuntu için ne yaptın?

Posted by museboi on 15:10 in ,
Bugün windows xp'de sıklıkla kullandığım evernote'u ubuntuda kullanmanın yollarını aradım ama maalesef hazır bir deb dosyası yoktu,wine ile çalıştırılabiliyormuş sorunsuz ,xp için setup dosyasını indirdim ve windowsta kurar gibi rahatlıkla ileri>ileri diyerek tembel bir kullanıcının dahi anlayabileceği şekilde kurdum.. Eğer evernote denemediyseniz denemenizi tavsiye ederim ,one note benzeri diyebilirim ,artısı online olarak da depo ediyor olması ve desktop programıyla senkronize olabilmesi,aynı şekilde ekranın her hangi bir bölgesini tarayarak screenshot almanız mümkün ,sürükle bırak tekniği de çok süper bir olay,firefox eklentisi de var,ee daha ne olsun..

Ubuntuyu uzun zamandır açmıyordum bugün pc açılırken yetişemedim yanlışlıkla açıldı ,güncelleme yapıyor halen ,bitemedi,bakalım hayırlısı..

0 Comments

Yorum Gönder

Haftanın Videosu

Copyright © 2009 Özgürlük İçin Linux All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.