1

POP 'dan IMAP'a geçiş

Posted by museboi on 15:12 in , ,
Thunderbird kullandığım için gmail hesabımla senkronize çalışmasını istediğimden imap'e geçtim..Daha önce gmail hesabımda durmaları sorun yaratmıyordu ancak bilgilendirme mailleri yığınla doldu ve artık thunderbird'le bir maili sildiğimde gmail hesabımda da tamamen siliniyor..İmapın artısı bu,ancak dezavantajı da var elbet,imap pop'a göre biraz daha yavaş..Tercih meselesi..

Ayarların anlatıldığı link: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77662&topic=12814

Anlatılanlarda ufak farklılar var ancak resimlere bakarak yaparsanız sorun olmaz ben o şekilde yaptım ve şu an sorunsuz kullanıyorum..

Eğer farklı bir program için ayar yapıcaksanız,gmail hesabınızdan sağ üstteki yardıma tıklayarak ,en altta iletişim seçeneklerinden imap'ı ve kullandığınız programı seçerek ayarları yapabilirsiniz..
Sizi bilmem ama ben imap'ı yeni keşfettim,çok da güzelmiş,thunderbird ile bir maile yıldız koyduğumda gmail hesabımda da aynen oluyor,etiketlemeler,dosyalamalar ,bir deneyin derim..

1 Comments


flash diskte portable olarak kullanılacaksa pop daha mantıklı oluor :)

Yorum Gönder

Haftanın Videosu

Copyright © 2009 Özgürlük İçin Linux All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.